WASHROOM

Kom på att jag har glömt att visa er mitt badrum! (och ja, jag har ett eget) Tycker det är väldigt fint och mysigt och jag älskar verkligen rosetterna de har hängt upp på vissa ställen. Den rosa morognrocken som hänger på dörren har jag fått av familjen. Tycker om både färgen och materialet!
Så, igår gjorde vi väl inget speciellt här borta. Jag tvättade och lagade middag för första gången dock. Sen hyrde vi ett par filmer som vi tittade på. Inget jättespännande direkt. Ikväll ska jag gå över till Anna där jag ska träffa en halvsvensk tjej, Laura, som bor här i Minnesota. Hennes svenska mamma Eva är bra kompis till Anna. Laura är lika gammal som jag så jag hoppas att vi har mycket gemensamt.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-15 @ 08:48:24
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0