Stillwater

Kom nyss hem från en mini-utflykt á la Cissi. Besökte Stillwater som Ken och Ellen rekommenderade att jag skulle göra. Det var en liten och mysig ort som låg precis vid vattnet och jag skulle jämföra den med Berg hemma i Linkan. Det fanns många små caféer samt butiker som erbjöd bland annat antikviteter och böcker. Som sagt, mysigt var det men inte mycket mer. 

Idag är jag väldigt trött. har inte skrivit blogg på ett tag för att jag blev drabbad av matförgiftning och därför har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt. Igår mådde jag dock hyfsat och blev erbjuden att vara barnvakt på kvällen hos grannarna mittemot. Jag tackade ja och därmed gick jag och la mig senare än vanligt - därför är jag trött idag.

bild 1: Stillwater
bild 2: Cole och Eme (två av barnen jag vaktade igår). De har även en lillebror som heter Jann som är 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0