Söndag

Hej alla! Jag har nu varit här i två dagar och jag tycker verkligen om stället. familjen är underbar och alla jag har mött har varit väldigt trevliga mot mig. Hittills har jag fått se Saint Paul, träffat släkt och grannar, varit och tränat samt umgåtts med barnen. Det är full fart hela tiden men det är riktigt skönt med tanke på att man knappt hinner längta hem. Idag ska jag och Ellen på ett step pass och senare i eftermiddag ska hela familjen på middag hos mormorn och morfarn.
Bild 1: Jag och Maggie
Bild 2: Claire

Kommentarer
Postat av: Marcusjönsson

tjena cissi :)

hittade din blogg nyss, kommer följa den varje dag;)

ha det bra

/marcus

2010-09-05 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0