Skolstart

Gårdagen spenderades först på en lekpark med alla fyra barnen plus Evy, Amy och Annie som bor grannar till oss. Jag var med och lekte "capture the flag" ett tag och sen lekte de nåt annat. Därefter gick vi ner mot sjön som jag tror hette Mahtomedi Lake eller nåt i den stilen. Där badade barnen och Ken medan jag tittade på. Jag tyckte det var alldeles för kallt för att bada.. Sen åkte vi till YMCA där barnen badade igen fast inomhus den här gången. Därefter var det filmtime och sen läggdags.
Idag började barnen skolan och dagis men Maggie kommer bara gå 1,5 timme första dagen. Sen går hon lite längre imorrn och ytterligare några timmar på tors. På fredag börjar hon gå heldag som är mellan 9.30-15.30. Jag tycker det är lite länge för ett barn på 5 år men jag är ju i USA, så visst.
bild 1 och 2: från lekplatsen
bild 3, 4 och 5: mitt rum

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fint du verkar ha det i ditt rum! Hoppas du trivs bra. Det verkar funka kanon med Skype. Ha det så bra. kram Camilla

2010-09-08 @ 15:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0