Sjuk

Idag var det ju tänkt att jag skulle hänga med på en festival/marknad men tyvärr blev det inte så. Jag har gått och blivit sjuk härborta med hosta, ont i halsen och massa annat skit. Därför blir det mys här hemma by myself med film och godis. Ska krypa ner under täcket snart och börja titta på Imagine That. Hoppas att det är en bra film! Något som är lite lustigt med mig är att jag alltid blir sugen på Polly när jag är sjuk. Och vet ni vad? Igår fick jag ett paket hemifrån av mamma och pappa som bland annat innehöll just Polly. Så tack bästa föräldrar, ni räddar min dag!

Paketet! blir inte alltför ledsen om det dimper ner fler såna i brevlådan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0