Shopping

Sådär, då var man hemkommen efter en shoppingtur på förmiddagen med Anna och Nina. Vi åkte till ett "litet" mall som ligger bara 10 minuter härifrån vilket jag tycker är helt perfekt. Storleken på köpcentret var ungefär samma som Ikano-huset men det fanns mycket mer av allting. Fick äntligen gå in på både forever21 och Victoria's secret som jag har velat ända sen jag kom hit. Måste säga att det var två grymma affärer som jag kommer tillbringa mycket mer tid i. Fick med mig en ring, ett par örhängen, ett par svarta byxor, en tröja och ett par strumpbyxor hem. Allt detta gick på ca 50 dollar som är 385 svenska kr. Helt galet!!!
Ikväll ska som sagt jag och Chris vara barnvakt åt alla 7 (?) barnen. Tror det kan bli både roligt och jobbigt men det återstår att se. Nu ska jag dock vila lite så jag orkar med kvällen.
bild 1: Nina (annas dotter) och hennes nya glassörhängen
bild 2: jag och Nina
bild 3: jag och Nina utanför Victoria's secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0