Parad med mera

Så, igår på eftermiddagen gick vi på Mahtomedi High School Parade där eleverna åkte runt på olika grejer och kastade ut godis till barnen. Hektiskt men kul! På kvällen åkte Ken, jag och barnen och hyrde film och köpte glass. Men jag var för trött för att titta på film så jag gick och la mig istället vilket var väldigt behövligt. Sov i 10 timmar! Hur skönt som helst. 

Idag var Ellen och jag först och tränade och sedan åkte vi och barnen till en marknad och tittade på smycken med mera. Vi köpte varsin "eggroll" som jag först trodde skulle smaka vidrigt men som istället var grymt gott. Något jag förhoppningsvis kommer få smaka igen! sen åkte vi hemåt. Jag gick över till anna en sväng och fikade och därefter åkte Ellen och tvillingarna iväg mot St Paul. då tog jag med mig Maggie och Robinson till en mexikansk restaurang där vi åt burritos. Nu sitter vi och tittar på Alvin och gänget 2 vilket är en grymt söt film :)


Kommentarer
Postat av: Alex

ser ut som på film typ :P

2010-09-29 @ 20:00:09
URL: http://cissi,[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0