Pannkakor

Dagen har till viss del varit svensk. Har ätit jordgubbstårta hos Anna (rester från igår), pannkakor till kvällsmat och druckit mjölk till kvällsmat. Det är skönt att göra lite svenska och vanliga saker härborta så man inte längtar hem alltför mycket. Dock var inte pannkakslagandet så lyckat - jag visste inte hur man jämförde måtten "cup" och deciliter, vi hade för lite mjöl hemma så jag fick gå över och låna av grannen plus att det gick åt skogen när jag försökte steka med margarin så jag var tvungen att ta olja istället. MEN, de blev i alla fall goda vilket jag tycker är det viktigaste. 

Här kommer en lite busig video på Maggie när hon sjunger min låt, "Cecilia". Hon sjunger den varje dag så jag tycker det är på tiden att ni får höra det. 


Kommentarer
Postat av: elin

Ohh, vilken underbart söt unge! saknar dig <3

2010-09-24 @ 18:28:37
URL: http://eliiiiin.blogspot.com/
Postat av: cissi

jag vet, hon är för himla go ;) saknar dig också fina vän! <3

2010-09-24 @ 20:00:19
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0