Mall of America

Kom precis hem från en heldags shopping med Laura på Mall of america. Jag är så sjukt imponerad och förvånad över hur de kan bygga ett så stort varuhus som dessutom innehåller ett helt tivoli. Det såg ungefär ut som ett mini-Liseberg med bland annat karuseller, slänggungor, berg-och-dalbanor samt en vattenattraktion (som Flumride). Sjukt coolt var det i alla fall! Jag hittade tyvärr inte så mycket i shoppingväg, bara ett par trosor och ett halsband, men det var en riktigt rolig och häftig upplevelse.

amazing!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gissa om Hampus hade trivts! Inte med affärerna men med tivolit förstås:-)!

2010-09-28 @ 18:12:55
Postat av: cissi

Vet du vad? Jag tänkte faktiskt på Hampus när vi såg tivolit. De hade några Nikelodeon attraktioner som jag tror att han hade gillat :)

2010-09-28 @ 20:38:56
URL: http://missminnesota.blogg.se/
Postat av: Camilla

Visade precis din blogg för mina jobbarkompisar. Lite impade av det inbyggda tivolit. Kan du inte skicka en bild på röntgen till henne, här är ju också skitroligt - sa de lite purkna:-)!



Ha det så bra lilla vännen. kram

2010-10-01 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0