Helgplaner

Kom precis hem från Anna där jag har varit och fikat. Det är så skönt att ha henne som granne och kunna prata lite svenska då och då. Och äta svensk mat. Och choklad. Mums. Nu har det kommit upp lite planer inför helgen, imorgon ska Anna och jag fika igen sen blir det nog en lugn kväll med tv-tittande eller nåt. På lördag ska Anna och jag till ett köpcentrum, dock inte mall of America, och shoppa lite. Mina fingrar kliar av shoppingbegär. På kvällen ska alla grannföräldrar ut och äta på restaurang och då ska Chris och jag ta hand om alla barnen. Blir kul att träffa henne igen. På söndag ska vi på nån festival/marknad här i närheten. Det ska tydligen finnas både mat, underhållning och massa annat. Blir skoj!

alla barnen första skoldagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0