Dinner and party

Igår kväll var vi över hos Anna (min svenska granne) och hennes familj på middag och umgänge. De skaffade två kattungar förra veckan och de var i fokus under hela kvällen. Barnen älskar verkligen att leka med dem. Jag kände dessvärre av min pälsdjursallergi vilket gjorde att jag började nysa och snora hela kvällen. Inte allt för mysigt. Men jag överlevde kvällen efter att jag tagit nässpray och allergitablett.
Idag är jag ledig så jag och en tjej som heter Chris ska först iväg på shoppingtur, fika eller nåt annat i den stilen. Sen blir det utgång och dans hela natten lång. Blir kul att göra något annat än att vakta barn. Chris var au pair i samma familj som jag för ca 5 år sedan så hon vet precis vad jag går igenom, haha. Antar att vi har en del att prata om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0