Weekend

Idag är det äntligen fredag vilket betyder HELG. Ska dock vara barnvakt åt "mina" barn ikväll ett par timmar så riktig helg blir det inte förrän efter det. Imorgon bitti/förmiddag ska jag följa med Anna och hennes svenska skola till en park i Minneapolis och mysa. Ska bli kul att se lite fler delar av den staden eftersom jag bara sett nattlivet då jag var ute med Cris. På söndag ska jag, Ken och barnen åka på en mini-utflykt till en stad som heter Duluth och kolla på naturen med mera. Vi kommer vara iväg hela dagen så jag kommer nog vara rätt trött när vi kommer hem därifrån.

Vill för övrigt berätta hur himla bra väder vi har haft den här veckan. Det har varit soligt och varmt och man har kunnat gå omkring i t-shirt och shorts utan att frysa. Skulle gissa på att temperaturen legat runt 25 C vilket inte är helt fel. Jag menar, vem vill inte ha en förlängd sommar?

Clare, Robinson, Frances och Maggie ("mina" barn) i det fina vädret

Kommentarer
Postat av: Alex

kan du inte ta med dig det fina vädret hem? här är det kallt och tråkigt nu:( saknar dig älskling <3

2010-10-02 @ 18:31:17
Postat av: cissi

det skulle va nåt va? ;) saknar dig med fining! <3

2010-10-02 @ 21:32:09
URL: http://missminnesota.blogg.se/
Postat av: Alex

aa usch. jag har fan fått börja använda understället när jag åker till jobbet. Det är minusgrader vissa nätter nu:(

kyss<3

2010-10-02 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0