Wednesday

Fick efterlängtade paket av Alex igår som faktiskt visade sig vara TVÅ stycken! de var fullproppade med godsaker och något annat som jag ville ha - NUDLAR. Haha, så nu har jag 12 paket som kommer räcka ett tag framöver. Inte för att skryta men jag har världens bästa pojkvän :)

Ikväll ska familjen på födelsedagsmiddag till barnens kusin som fyller 5 år. Jag är också bjuden men vet inte riktigt om jag är så sugen. Antingen följa med ut och käka med släkten och umgås med dem eller stanna hemma, krypa ner under täcket, titta på film och äta godis? Svårt val det där.


Kommentarer
Postat av: Alex

hihi! Det tog tid men det var tur att du tyckte om det som var i paketen:D Jag saknar dig massor älskling. kyssar<3

2010-10-13 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0