Vanlig vardag

Jag valde till slut att gå på födelsedagskalas igår för jag kände inte för att vara hemma ensam i flera timmar på kvällen. Vi åkte till en mexikansk restaurang som heter Brasa där vi åt bland annat ris, bönor, kyckling och yuka (de där pommesliknande sakerna som jag har skrivit om tidigare). Det var trevligt att träffa lite av familjens släktingar igen och höra om deras resor hit och dit.

Idag har jag varit på powerwalk med min granne Anna. Om cirka en timme kommer Maggie hem och sen ska vi hämta barnen vid busshållsplatsen som vanligt. Om jag har otur måste jag skjutsa Robinson till hans kurs och stanna där i cirka 1,5 timme. vill helst inte göra det så håller tummarna för att det inte blir så! Tänkte visa er hur det ser ut där jag står varje dag och väntar på barnen när de ska komma från bussen, så här är två bilder:


Grove Street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0