Give me sunshine

Är hemma med en magsjuk Frances och hon har antagligen fått vad Clare hade förra veckan. Jag känner hur det börjar vända och vrida i min mage också för man blir ju lite påverkad av att veta att nån annan är magsjuk. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk!

Vädret är dåligt idag också, mulet, grått och trist. Även lite snöblandat regn kom i morse, fy. Dock visar vädret att det ska bli sol imorgon vilket kommer bli riktigt skönt. Behöver gå ut på en pw eller nåt så hoppas på att kunna göra det imorgon. Idag har min Evve kommit hem till Sverige från sin lilla resa till Italien och det ska verkligen bli kul att träffa henne när jag kommer hem.

hoppas på blå himmel imorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas inte du drar på dig magsjuka nu! Nu du lilla fia, nu har nedräkningen börjat. Snaaaart är du hemma igen. Gissa om vi har 2 killar i huset som längtar efter dig!!! Självklart längtar vi andra också efter att få träffa dig igen. Ska bli jätteskoj att få höra om allt du varit med om. Kram och sköt om dig. /Camilla

2010-10-28 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0