Sunday

Och så var den här helgen över! Som jag skrev i inlägget nedan åkte jag till Anna i fredags och vi åt god mat (stor stek, potatisgratäng och bearnaisesås) och gick sen på bio. Life as we know it hette den och den var helt okej. Vi båda trodde den bara skulle vara rolig men det visade sig att den var ganska sorglig också. Jag spenderade natten där och på lördagen följde vi med hennes värdfamilj på flygets dag eller vad det nu hette. Där tittade vi på flygplan och åt gratis mat och glass. Värt!

När jag kom hem från Anna var det full fart i mitt hus i och med att Ellen skulle ha sitt cabi party. Jag hjälpte till lite innan alla kom och sen blev det att mingla runt bland alla gäster innan själva visningen började. Stilen på kläderna som hon visade var lite för old för mig men vissa grejer fastnade jag för - innan jag kollade på prislappen. 89 dollar för en jäkla blus, vem köper det? På kvällen var jag så trött så jag i mig i sängen och tittade på idol och somnade rätt tidigt.

Förmiddagen idag spenderade jag i sängen framför datorn och skype. Hann prata en hel del innan jag insåg att klockan var halv fyra och att det kanske var dags att göra nåt annat. Så jag ringde min granne Anna och frågade om jag kunde komma över. Jag gick dit och hjälpte henne och hennes dotter Nina att städa sitt rum och sen fikade vi och kollade på football. Åt även middag där till slut och kom hem runt åtta. Sen dess har jag legat i sängen och kollat på Gossip girl. Helt okej helg om jag får säga det själv!



Bild 1: Jag och Anna på restaurangen
Bild 2: Servitrisen som visade dessertmenyn (inga vanliga sådana här inte)
Bild 3: Jag på biografen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0