Update

Gårdagen blev rätt lyckad till slut. Cris kom som sagt med sina värdbarn och lekte här ett tag. Vi gick till en park, åt lunch och cupcakes och bara myste. De åkte hem runt 1 och då tog jag mina barn ner till Annas garage sale. Vi stannade i ett par timmar och sen gick vi tillbaka hem och lekte lite. Runt 18 kom päronen hem och 18.30 gick jag över till grannarna för att vakta deras barn ända fram till 22.00. Såå, i princip jobbade jag mellan 8-22 igår vilket gjorde att jag är väldigt trött idag.

Och idag tar jag hand om alla 4 barnen igen. Clare är magsjuk så hon har sovit typ hela dagen = ett barn mindre att ta hand om. Vi har inte kunnat göra så mycket eftersom vi inte har nån bil plus att hon är sjuk men det har varit rätt lugnt. Nu sitter jag här i köket med de tre andra barnen och längtar till ikväll. Då kommer nämligen Anna hit och ska stanna över natten. Grannarna har ett födelsedagskalas som vi troligtvis ska gå till, annars får vi se vad vi hittar på. Imorgon ska vi till ett ställe som heter Taylor Falls som ska vara riktigt fint och på kvällen ska vi på musikal med min värdmamma och några till. Blir nog en riktigt härlig helg!

Bilder kommer så småningom (när jag har tid att lägga in dem)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej Cissi :)

När du ändå är i usa borde så du testa en brownie mix som jag åt en gång som finns att köpa i usa, jag tror det är denna: Betty Crocker Supreme Brownie Mix.

det blir väldigt gott :)

2010-10-23 @ 11:41:02
Postat av: cissi

Tack för tipset! Har dock redan ätit nån brownie mix men jag kommer inte ihåg namnet på den. Kan ha varit denna men ska se om jag kan hitta den och testa den för att ta reda på det :)

2010-10-24 @ 01:57:01
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0