Tired of being sick

Men tror ni inte att jag lyckades få den där jäkla magsjukan i alla fall? Ligger i sängen och bara tar det lugnt för tillfället och hoppas innerligt på att jag blir frisk till imorgon. Och varför ska det vara fint väder just idag när jag ligger inne? Blir lite less alltså :P

Helgens planer ser ut såhär (om jag nu kan utföra dem) :
Ikväll- göra allt för att bli frisk, sova tidigt med mera och kanske titta på idol
Imorgon- hänga med ellen och träna på morgonen och sen åka till MoA för att träffa Anna och kanske den nya au pairen Anna. På kvällen är inget planerat än men det kommer säkert hända nåt kul.
Söndag- förhoppningsvis följa med Nina på hennes luciaövning, fira Halloween med familjen och sen gå trick or treat med barnen. 

gör mig frisk, tack!

PS. Idag har jag varit här i åtta veckor = tre veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0