Thinking

Sitter i mitt rum och har fönstret öppet. Får en känsla av att jag sitter i vår sommarstuga och andas in frisk vårluft. Känns riktigt konstigt sen när jag faktiskt inser att jag sitter i Minnesota och andas in frisk höstluft.

Det har hänt nåt konstigt med mitt öra förresten, för när jag hickar eller gäspar börjar det typ pulsera i det. Vet inte riktigt vad det är men om nån har hört talas om nåt liknande innan får ni gärna berätta vad det kan vara. Känns lite onödigt att betala 200 dollar bara för en "koll", särskilt när man kan göra det gratis hemma. Men men, vi får se hur det blir!

Klockan två kommer Ellen hit för att låta mig köra henne till jobbet. Sen ska jag hämta Maggie från dagis och därefter ska vi handla. Ska fixa ytterligare en grej men den är lite hemlig... Hihi.. 

knäppa maggie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0