Slappisdag

Är rätt trött och seg idag och därför har jag valt att spendera förmiddagen i sängen framför datorn, skype, tv-serier och filmer. Ska till Anna granne ikväll och äta middag samt titta på football match så jag ligger här och laddar inför det. Alldeles nyss kom Clare ner med en teckning till mig där det stod "I love you and you are nice". Sånt gör ju verkligen ens dag! Dessutom hade hon precis tappat en tand så hon var helt överlycklig att hon hade fått 1 dollar av tandféen. Gullig unge det där.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min härliga dotter ! Vad skönt det låter med alla filmer och tv-serier. Vilken match såg du ? det finns ju några svenskar i USA(Fredrik Ljungberg) om det var en riktig fotbollsmatch du skulle se. Jag håller med Clare, "I love you and you are nice". Vi hörs ikväll på Skype, Kram på dig.

2010-10-25 @ 10:43:10
Postat av: cissi

Men pappa, det var ju inte fotboll vi skulle titta på utan amerikansk football. Det är lite skillnad! ;) Men om du ändå vill veta vilka lag det var så var det Minnesota vs Winsconsin, staterna bredvid varandra, vilket tydligen var en rätt viktig match.



Haha gulligt av dig :) kram

2010-10-25 @ 17:04:09
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0