Pumpkin Mania

Träning, en tripp till Pumpkin Mania och fika med Anna har dagen bestått av. Pumpkin Mania var som en marknad där de sålde pumpor, mat och hade hoppborgar som barnen kunde leka i. Trots att vi bara var där i en halvtimme tyckte jag det var riktigt mysigt. Nu sitter jag och väntar på att grannarna ska komma över så vi kan käka middag. Har knappt ätit nåt idag så är STARVING.

Imorgon ska jag träffa en annan svensk au-pair och vad passar inte bättre än att åka till IKEA ihop? Så det ska vi göra! Hon är lika gammal som jag och har varit här lika länge som jag så det ska bli riktigt kul att träffa henne. Om vi hinner blir det chokladbollsbak ihop annars får vi se vad vi hittar på :)


en dålig bild från Pumpkin Mania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0