Maggie day

Min heldag med Maggie började med en slappismorgon med film och mys. Sen bestämde vi oss för att ta en promenad till bibblan, vilket vi kanske skulle väntat lite med, för när vi kom dit insåg vi nämligen att de inte öppnade förrän om en timme. Vi (jag) fick vara kreativa och hitta på lekar och annat bus vi kunde göra under tiden och timmen gick faktiskt relativt fort. När vi väl kom in i bibblan läste vi en bok och sen hyrde vi 5 st innan vi gick därifrån. Vi gick sedan till en restaurang som heter Four Seasons vilken är barnens favorit. Jag testade nåt som heter Root Beer för första gången och jag kan inte säga om jag tyckte om det eller inte. Det smakade typ som en blandning av julmust och smaksatt tuggummi, so you tell me!

Imorrn är alla barn lediga och jag har planerat en play date med Cris och hennes värdbarn. Kommer nog bli mys. På kvällen ska jag håva in lite extra cash genom att sitta barnvakt hos grannarna. NIICE!



min söta Maggie

Kommentarer
Postat av: Anna Kerola

Haha vilka härliga foton! Tänkte att jag måste börja följa din blogg nu! Lite sent nu kanske men bättre sent än aldrig :)



Usch, root beer smakar så konstigt. Inget för mig!

2010-10-22 @ 02:21:51
Postat av: cissi

Haha du behöver ju inte känna att du MÅSTE läsa min blogg ;) men kul att du gör det! Aa root beer var väldigt speciellt och jag kan som sagt inte säga om det var gott eller inte..

2010-10-22 @ 05:47:15
URL: http://missminnesota.blogg.se/
Postat av: Pappa

Härligt att du får använda din kreativa förmåga och ta hand om oförutsedda händelser. Verkar som om du har gjort ett bra jobb med "dina" barn, då du kan få extra jobb hos grannarna. Lånade du böcker också ? Vilka ? Igår var jag på LHC, torsk mot Färjestad :(

2010-10-22 @ 13:43:06
Postat av: cissi

Aa det kan man lätt säga.. vi lånade två filmer och 3 böcker tror jag. Vet inte riktigt va det var för några men de var i alla fall barnböcker. Kul att du lärt dig att kommentera nu ;)

2010-10-22 @ 20:18:20
URL: http://missminnesota.blogg.se/
Postat av: Sofia

Root beer är vidrigt. Servitriserna mixade alltid upp kaits äckel root beer och min perfekta läskande iskalla cola. lika besviken varje gång innan vi till slut lärde oss knepet att HON smakade vilken dricka hon fått så jag slapp. haha usch, äckligt :)

2010-10-31 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0