Just playing

Gick med tvillingarna och granndottern Nina till lekparken förut för de ville göra en sketch walk vilket tydligen innebar att gå runt och titta på hus på vägen för att teckna av dom och sedan gå till lekparken och göra likadant där. Jag slapp köra Robinson till kursen vilket var himlans skönt. Mormorn körde honom istället och när hon kom tillbaka berättade hon hur svårt det hade varit för henne att hitta dit. Tur att jag slapp som sagt! 

Förlåt för dålig bildkvalité men jag hade bara mobilen med mig till lekparken..

Bild 1: Frances och Clare som tecknar
Bild 2: Nina, Frances och Clare som leker i lekparken
Bild 3: The nannyyy

Kommentarer
Postat av: Alex

Wooow! I love the nannyyy <3

2010-10-15 @ 05:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0