It's Friday I'm in love

Snart ska jag åka med Ellen och hämta mormorn och morfarns bil som jag kan ha ikväll för att köra till Anna som bor en bit bort. Jag ska åka på den läskiga motorvägen igen så jag hoppas att ni håller tummarna för mig så det går bättre än förra gången! Anna och jag ska käka ute på restaurang och sen gå på bio. Kommer därefter spendera natten hos henne för jag tycker det är lite för långt att köra 40 minuter på nya vägar mitt i natten. Imorgon ska Ellen ha ett Cabi Party som innebär att en kvinna kommer och visar kläder som man sedan får köpa. Tror dock de kommer vara väldigt dyra så jag kommer nog inte vara inställd på att köpa nåt. söndag är lite oklar än så länge. Kanske åker med Cris och hennes kompis och handlar Halloween-kostymer, annars får vi se vad som händer.

Trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0