Hurtbulle

Vaknade i morse och var PIGG för första gången sen jag kom hit (typ). Så jag tänkte att jag kunde gå ut och springa och ta tag i träningen igen. Det var nämligen två veckor sen jag var på gymmet och rörde på mig så jag kände att det var dags. Sprang en runda i området längs med sjön och det var så himla fint att titta på vattnet när solen speglades däri. Det gav mig faktiskt mer motivation.

Jag, barnen och Ken skulle åkt till ett zoo igår kväll men Ken hade inte riktigt koll på tiderna så när vi kollade upp öppettiderna visade det sig att det stängde redan halv fem. Alltså alldeles för tidigt. Så istället satte vi oss i bilen och körde till Minneapolis på en sightseeing tur. Trevligt trevligt.

Igår kväll:
Robinson: Ceciiiiilia?
Jag: yeaah?
Robinson: Ceciiiiilia?
Jag: YEEAH!?
Robinson: Cecilia, I love you. 

Hur sött?



Robinson (som ALLTID blundar på kort)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Cissi, vår lilla tjeja. Förstår inte att alla pojkar ska falla för dig. Nu har Alex och Hampus konkurrens:-)! Vi saknar dig här hemma men nu börjar ju snart nedräkningen. Kram

2010-10-08 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0