Halvvägs

Som rubriken säger har jag faktiskt varit här halva tiden idag. Tycker det har gått väldigt fort och har svårt att förstå att jag ska hem snart igen. Men det var 2,5 månad jag ville vara iväg och det känns som det var ett bra beslut att åka relativt kort. Jag tror inte att jag hade velat jobba med detta i ett helt år så det känns verkligen toppen! 

Jag nämnde för min granne Anna att jag tyckte det började bli så himla enformigt och tråkigt att äta "sandwiches" till lunch varje dag och att jag gärna skulle vilja ha nudlar eller nåt liknande som är lätt att laga och som inte är mackor. Igår kom hon över och gav mig en påse och jag förstod verkligen inte vad det var i tills jag öppnade och hittade 5 paket nudlar :D Har man bra grannar härborta eller vad?


Muuuuums

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick inga nudlar av alex eller?^^ Vad var det du fick isåf :)

<3

2010-10-12 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0