Great Sunday

Anna och jag var som sagt på IKEA igår och vi hade riktigt skoj. Vi åt köttbulletallrik till lunch, fikade på Starbucks och shoppade kläder samt svenska godsaker. När jag kom hem tittade jag på Desperate Housewives och skypade med älsklingen. Helt klart en toppensöndag! 

Vi har haft så himla bra väder i ca två veckor nu och jag är nervös varje dag att det ska bli kallare och regnigt. Hörde av Alex att det var 4 minusgrader hemma i morse och jag kan väl inte säga att jag vill hem till den kylan direkt. I lördags hade vi 30 C här vilket kändes som en ovanligt varm svensk sommardag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj där!

Ser ju nästan ut som att ni sitter på Ikea på Tornby o äter:-)! Kram

2010-10-12 @ 13:51:21
Postat av: cissi

Jaa, visst är det likt?! men jag tror att de flesta Ikea-restaurangerna ser likadana ut så man ska få känslan av att man faktiskt är inne på ett Ikea :)

2010-10-12 @ 18:18:49
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0