Dancing on my own

Sitter och lyssnar på rix fm webbradio och kikar runt lite på internet. Känner att jag måste ta vara på den här dagen lite extra för att resten av veckan kommer jag inte ha nån egen tid som jag brukar. Imorgon är Maggie ledig från skolan så då ska hon vara hemma med mig hela dagen. Torsdag och fredag är även de andra lediga så då blir det full fart i huset hela dagarna. Dock ska vi träffa Cris och hennes aupair-barn nån av dagarna så att det ska bli lite lättare för oss båda att ta hand om dem. Blir nog kul.. Eller?

Idag är det en månad kvar tills jag åker hem. 19 november är det dags att lämna allt detta bakom mig och fortsätta mitt vanliga liv i Sverige.



mysbarnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0