Untitled

Som sagt var det tvillingarnas födelsedag igår och de har inte som tradition att sjunga för varandra och ge presenter på morgonen som vi har i Sverige. De hade istället en annan tradition som gick ut på att Ellen köpte med sig Subway till tjejernas skola för att äta det där med dem. Självklart följde även jag och andrea med dit eftersom tvillingarna verkligen ville det och det var rätt intressant att se en amerikansk skola på insidan.

Och vet ni vad? jag har lyckats bli sjuk igen. Det är fjärde gången på 2,5 månad! Är inte det helt galet? Ligger i sängen och nyser, hostar och snorar och har precis hämtat en kopp te (chai + choklad) och ska snart krypa ner under täcket och se nån film. Usch alltså, hoppas verkligen jag mår bättre på fredag när jag ska flyga. 

3 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas inte du blir sjuk till den långa resan hem. Förstår att du börjat nedräkningen nu, snart kan du räkna timmar till avgång. Ska bli så skoj att träffa dig igen. Ses på lördag kväll. Kram Camilla

2010-11-17 @ 09:49:52
Postat av: cissi

Tack du :) Ska bli kul att träffa er också och som sagt, vi ses på lördag! kram

2010-11-17 @ 18:18:20
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0