Tvillingarnas dag

Jaha, och så var det söndag! Gårdagen bestod av träning, shopping med tvillingarna och sen film (Motherhood). Tjejerna skötte sig över förväntan när vi var på mallet vilket var riktigt skönt. De fick med sig clip-örhängen och en väska hem som var presenter från mig, eftersom deras födelsedag är snart (15 november), och jag köpte faktiskt ingenting till mig själv den här gången. De hann även med att åka karusell, för det finns i typ varje mall, och ta busiga kort:



Ps. Ikväll kommer min granne Anna hem från Sverige efter att ha varit där i 2 veckor. Wiii!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är det du längst ned till höger på bilden ? Roligt att ni hittade saker som de tyckte om. Det blir ett fint minne för dem. Många kramar <3.

2010-11-07 @ 18:27:09
Postat av: cissi

skaffa glasögon, det är tvillingarna såklart!

2010-11-08 @ 04:34:40
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0