Time to sleep

Ellen är ju för rolig, hon sa i morse att hon skulle komma hem mellan fem och halv sex idag så jag förberedde mig psykiskt på att hon skulle göra det. Klockan tickade på och blev halv sju då hon äntligen ringde och sa att hon var påväg och att vi skulle äta på restaurang. Så vi åkte dit när hon kom hem men fick reda på att vi inte skulle få bord förrän 25 minuter senare. Därmed åkte vi till affären och handlade lite under tiden för att sedan åka tillbaka till restaurangen och äta och då var klockan halv åtta = hungrig cissi. Jag beställde en pizza för att jag var så otroligt hungrig men jag orkade bara äta halva! Snacka om att min magsäck har krympt härborta för när jag äter pizza hemma äter jag mestadels upp hela pizzan. Men sånt är livet! Tog dock med resten av pizzan i en doggy bag för det är rätt så vanligt här. Men vad gör det? Lunch till imorgon ju!

På tal om imorgon är de tre äldsta barnen lediga från skolan vilket innebär att jag ska ta hand om dem hela dagen. Eftersom jag fick jobba senare än vanligt och beräknat idag är jag väl inte jättesugen på det men jag hoppas att jag överlever. Blir en tripp till biblioteket och kanske gå och äta på restaurang. Det återstår att se helt enkelt.

Nu ska jag sova så jag blir pigg imorgon. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0