The last goodbye

Har precis sagt hejdå till Ellen vilket kändes otroligt konstigt. Hon ska inte följa med till flygplatsen utan det är Ken och barnen som kör dit mig. Om en timme kommer barnen hem och om två timmar ska vi börja köra mot flygplatsen. Jag har alltså en timme att spendera med dem innan vi måste åka och dessutom ska jag hinna ta farväl av grannarna Anna, Kirk, London och Mike plus alla deras barn. Kommer bli en tuff eftermiddag känner jag på mig.

Solen skiner och snön börjar försvinna utanför mina fönster. Det blir ett vackert Minnesota jag kommer flyga ifrån ikväll.

tack för den här tiden <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äntligen är du hemma, tack för en jättemysig välkomstfest!

Kram "svärmor"

2010-11-22 @ 08:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0