Söndagsmys

Det blev en riktigt bra dag igår och jag älskar när man gör nånting av söndagarna oavsett var man befinner sig. På morgonen följde jag med Ellen till gymmet för att gå på ett body step pass. Det var verkligen otroligt jobbigt och det känns idag kan jag lova. Har träningsvärk i ljumskarna, benen (!) och under armhålorna konstigt nog. Har aldrig känt av det tidigare så vet inte hur jag fick det. Efter träningen åkte vi hem och åt lunch och sen fixade jag mig i ordning för att bege mig mot au pair-Anna. Vi hyrde två filmer, varav en var helt kass, åt på kinarestaurang och käkade ben and jerrys. Åkte hemåt runt halv nio och när jag kom hem tittade jag på gossip girl. Helt klart en toppen söndag!


Bild 1: söta Anna på kinarestaurangen
Bild 2: Orange chicken och ris (mums). Dock fick vi lite för mycket mat så vi åt knappt hälften av det som var på tallriken. Och Sofia, jag testade mountain dew för första gången!
Bild 3: Mys i soffan
Bild 4: En ny Ben and jerrys som vi inte hade testat innan. Riktigt god var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0