Pics from yesterday


Det var alltså bilder från gårdagens Halloweenfirande. Min kostym syns inte så bra men jag var i alla fall en fé! Det var en mysig dag då barnen mest var i fokus och det känns nästan som påsk där hemma när barnen går ut som påskkärringar och går till olika hus för att få godis. Nu har jag fått erfara en amerikansk tradition och det var väldigt kul. Känner på mig att de kommer börja julpynta i affärerna nu när Halloween är över och förhoppningsvis kommer jag få se ett riktigt amerikanskt julpynt som enligt mig är lika med extremt.

På tal om extrem ska vi åka till St.Paul ikväll och titta på ett hus där de karvar sina pumpor till konstverk. Ska bli kul att se!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken vacker fe ! Rejäla pumpor ni har karvat ut.Mamma och jag var på bio igår, Hämnden med Persbrandt, den kan jag verkligen rekommendera när du har möjlighet att se den :)Många kramar

2010-11-01 @ 17:02:43
Postat av: Ades

Haha vad ska du vara syster? :)

2010-11-01 @ 17:48:11
Postat av: Ades

Det var inget, såg nu ;)

2010-11-01 @ 17:48:52
Postat av: Mamma Eva

Härliga bilder på härliga människor!

Kram

2010-11-01 @ 17:50:48
URL: http://cissijonsson.blogspot.com
Postat av: cissi

Tack pappa men jag kan inte riktigt hålla med om att jag var vacker (i alla fall inte bilden). Får se om jag kommer kolla på filmen när ja kommer hem :)

2010-11-02 @ 03:52:16
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0