Onsdag

Nu har även Ellen fått den där magsjukan som gått runt i två veckor. Herregud vilken äcklig sjukdom det är alltså! Min morgon blev riktigt jobbig eftersom hon var sjuk så jag fick ta hand om alla barn plus henne lite grann genom att ge henne vatten. Har nog aldrig varit så stressad i mitt liv, på 40 min skulle jag bada alla 4, se till att de klädde på sig och åt frukost, be dem borsta tänderna och sen gå till bussen. Som sagt, det var otroligt stressigt men jag överlevde som tur var.

För övrigt ska en ny au pair från Brasilien komma hit den 14 november. Jag åker ju hem den 19e så hon kommer få sova på soffan i 5 nätter. Grattis henne! Det jag skulle komma till var att jag troligtvis inte kommer behöva jobba så mycket sista veckan eftersom hon är här och Ellen måste ta ledigt från jobbet 3 dagar för att visa henne allting. Det betyder i så fall att nästa vecka är min sista jobbvecka vilket känns riktigt konstigt. Men Sverige, snart ses vi!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du klarar allt baby :) Är du säker på att du inte får extra mycket att göra då när den nya kommer? Du kanske får ta hand om alla barnen och visa den nya hur hon allt funkar också:P heheh

2010-11-04 @ 04:17:53
Postat av: Alex

puss <3

2010-11-04 @ 04:23:41
Postat av: Mamma Eva

Ja, snart ses vi det ska bli härligt

Risken är att vi kramar sönder dig på flygplatsen!

PUSS

PS historien om Ken var riktigt kul...

2010-11-04 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0