Minnesota zoo

Dagen började med att jag skjutsade Maggie till skolan och Ellen till jobbet. Därefter begav jag mig hem till Anna och Kelsey. Direkt när jag kom dit åkte vi till Minnesota zoo för att gå där ett tag och sen åkte vi donken för lunch, starbucks för kaffe och sen hem till dem för att titta på film. Vid fyra var det dags för mig att åka tillbaka hem och det var riktigt tråkigt att ta farväl av Anna.

När jag kom hem hit hade familjen lagat tacos till mig för de vet att det är min favoritmat. De hade även fixat jordgubb/rabarberpaj till efterrätt som var himmelskt god! Det uppskattades verkligen av mig :)



Måste bara skriva detta också. apan på tredje bilden satt vänd åt andra hållet först och jag försökte få honom att vända på sig så jag kunde få ett kort. Jag testade att vissla vilket tydligen hjälpte för han vände sig om och satte sig i den där posen. Var inte det lite häftigt?

1 dag kvar..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu är klockan 13.35 fredag eftermiddag i Sverige. Snart, alldeles snart sitter du på planet hem! Välkommen hem lilla vännen! Kraaaaam

2010-11-19 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0