All you need is love

Hade världens mysigaste kväll nyss alltså. När Ken kom hem från jobbet ställde han sig och lagade mat och då satte jag mig med kidsen och spelade lite Mario på Wii. Ungarna avgudar mig när jag spelar för dom tycker jag är sjukt bra vilket är extremt roligt. När jag klarar en bana åt dem blir de otroligt glada och öser komplimanger över mig. Sjukt gulligt. Tänkte bara skriva ner några gulliga citat från kvällen:

Maggie: "I love you more than to the sky and back"
Frances: "I'm gonna miss you SO much when you go back home"
Clare: "You're the best nanny ever"
Maggie: "I wanna give you a big kiss and a big hug"

Kan säga att såna meningar verkligen värmer och särskilt när de kommer från barn som för det mesta verkligen säger vad de tycker.

PS. chokladbollarna var väldigt uppskattade och de tog slut direkt när barnen kom hem.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Maggie och jag har samma uppfattning, verkar vara en bra tjej :)

2010-11-09 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0