Getting ready to leave

Ibland märks det verkligen att jag är i just Minnesota med tanke på allt svenskt som existerar här. Jag följde med Clare till tandläkaren i morse och när jag satt och väntade på henne började de spela ABBA:s dancing queen. Kul tänkte jag och började sjunga med. Samtidigt satt jag och läste en tidning och när jag vände blad såg jag plötsligt Alexander Skarsgård däri. Han är ju med i serien true blood så det var därför han var med i en amerikansk tidning, men ändå, var det inte lite häftigt?

Nu har jag packat ner allting förutom min sista tvätt som är i tvättmaskinen plus datorn. Jag sitter i fåtöljen och chillar medan Andrea gör rent köket och så vidare. Men hey, jag åker ju hem snart så jag känner inte att jag behöver jobba häcken av mig idag. 




Tonight is the night..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0