Dinner

Ligger i sängen och är proppmätt efter kvällens middag. Vi åt på ett ställe som hette Famous Dave's vilket tydligen är en rätt känd restaurangkedja här i USA och som är extra känt för sina revbensspjäll. Anna tipsade om att ta en rätt där man mixade ribs och kyckling och jag litade på henne och valde det. Det var väldigt gott men fy så mätt jag är nu. Plus att mina händer stinker bbq-sås. Haha. 


Bild 1: Nina och Anna som går mot restaurangen
Bild 2: Elliott, Nina och jag
Bild 3: Menyn
Bild 4: Min mat

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser gott ut och en inte alltför stor portion. Du har nog vant dig, som sagt, att äta mindre. Skall bli underbart att få hem dig igen <3. Welcome home !

2010-11-18 @ 08:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0