Bakelibak

Bakade chokladbollar i morse som blev supergoda! Ska till min granne Anna och fika sen så om hon gillar chokladbollar ska jag ta med några och bjuda henne. Hoppas hon blir glad, hihi. Jag tar hand om en småsjuk Clare idag som för tillfället tittar på film så då passade jag på att smyga ner till mig och sätta mig vid datorn. Vi åt lunch nyss och snart ska jag fortsätta med min tvätt när jag är klar här. Tycker faktiskt det är rätt kul att tvätta, särskilt när man bara tvättar sitt eget, så mamma kommer nog få lite tvätthjälp när jag kommer hem. Hoppas det uppskattas!

Får för övrigt DAAAAAMP på mitt öra som fortfarande håller på att pulsera. Tur att jag snart ska hem så jag kan gå till vårdcentralen och kolla upp det för det är verkligen irriterande. Fortfarande ingen som vet vad det kan vara?

yummy!

Kommentarer
Postat av: Alex

shiiit, vad gott det såg ut med chokladbollar;) Kan du inte skicka ett gäng till mig? orkar inte göra egna:P haha!! kyss<3

2010-11-08 @ 20:40:28
Postat av: Mamma Eva

lät bra det där med tvätten ;)

2010-11-08 @ 20:46:07
URL: http://cissijonsson.blogspot.com
Postat av: Pappa

Håller med mamma.

2010-11-09 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0