Awesome

Okej, jag borde vara hur trött som helst just nu men konstigt nog är jag pigg. Ska ta det från början: Igår kom Anna hit och vi gick direkt ner till grannen Anna för lite födelsedagsfirande som jag skrev i inlägget nedan. Vi åt middag, skrattade, åt äppelpaj, skrattade lite till, drack vin, skrattade ännu mer, drack snaps och sjöng snapsvisor och sen skrattade vi så vi tjöt. Sjukt rolig kväll tyckte både Anna och jag och resultatet blev att vi kom i säng halv fyra.

Imorse vaknade vi runt halv tio och duschade och försökte vakna till. Vi låg i sängen och tittade på top model till klockan tolv innan vi bestämde oss för att käka frukost. Sen fortsatte vi kolla på top model till klockan var runt två då vi bestämde oss för att åka till ett mall för att shoppa. Det var snöstorm ute så vi fick köra sakta = mindre tid till shoppingen men vi fick båda med oss några grejer hem. Anna va tvungen att sticka runt halv fyra och jag kände inte för att va ensam så jag gick ner till grannen Anna för lite fika. Sen gjorde de en hel Thanksgiving middag till mig för att de ville att jag skulle få uppleva det här innan jag åker hem. Jag kommer inte vara här på riktiga Thanksgiving och tyvärr missar jag det precis. I alla fall, vi åt kalkon med fyllning, potatismos och massa annat gott till middag och till efterrätt åt vi pumpkin pie, något som också är tradition. Allt var supergott och det var väldigt trevligt men gårdagens bravader kändes fortfarande i kroppen så jag gick hem rätt tidigt. 



Bild 1: min nya klänning, eller vad man nu ska kalla det, som döljer sig under jackan och sjalen. Anna köpte också en sån för vi blev båda helt förälskade i den och dessutom kan vi tänka på varandra när vi har dom på oss :)
Bild 2: Anna grannen och London från ikväll

6 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka kanon dagar du fick till :) Glad jag blir över att du har så kul älskling. Fast tycker fortfarande att det kommer bli ännu roligare när du kommer hem. hih<3

2010-11-14 @ 11:13:06
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: cissi

Det var gulligt sagt av dig :) Hihi jag har haft en skitrolig helg men har en känsla av att nästa helg kommer bli minst lika bra! Längtar tills jag får träffa dig <3

2010-11-14 @ 16:15:05
URL: http://missminnesota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0