Another Birthday

Idag är det alltså tvillingarnas födelsedag och den firades igår med släkt, vänner och grannar. Det var ett blandat födelsedagskalas/hejdåparty för mig/välkomstparty för andrea så allt var rätt så rörigt. Jag blev nästan tårögd av att säga hejdå till Ellens släktingar så hur ska det gå för mig på fredag mån tro? Kommer vara väldigt blandade känslor men jag känner på mig att jag kommer börja gråta när jag ska säga hejdå till barnen. Usch alltså.





Bild 1: Tårta, cupcakes och folk
Film: Födelsedagssång för tvillingarna. självklart ska Maggie förstöra när Clare ska blåsa ut sina ljus. Ett busfrö är vad hon är!
Bild 2: Clare som fick ett annat ljus att blåsa ut

4 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0