An explanation

Om ni undrar varför jag har börjat blogga extra mycket den senaste veckan får ni svaret nu. Jag känner verkligen att jag snart ska åka hem och därför tycker jag det är viktigt att dokumentera så mycket som möjligt nu under den sista tiden. Vill ta fler bilder och skriva mer än innan för att kunna gå tillbaka om ett par år och se vad jag tyckte, tänkte och gjorde när jag var här. 

Imorgon har Maggie halvledigt och det innebär att hon slutar halv tolv istället för halv tre. Dessutom ska jag ta hand om grannbarnet, som är hemma från skolan på grund av halsont, från klockan nio på morgonen till ca två på eftermiddagen. Blir en hel del att stå i alltså men om jag får bestämma blir det mys framför några bra filmer eller nåt annat i den stilen. Vill göra nåt lugnt imorgon för att ladda upp inför fredag för då är nämligen alla barn lediga från skolan, igen, men det ska nog gå bra!

busungen Maggie

För övrigt kom Frances ner till mig nyss, gav mig en bamsekram och sa godnatt. Precis innan hon skulle gå tillbaka upp för trappan vände hon sig om och sa: I love you Cecilia. Behövde verkligen höra det ikväll så det värmde extra mycket.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyggt partytrick ! Är det du som har lärt upp Maggie ? :)STOR KRAM

2010-11-11 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0