Almost there

Det händer inte speciellt mycket om dagarna nu förutom att jag har börjat packa lite smått. Andrea springer runt och städar eller nåt men jag är fortfarande sjuk så jag ligger i sängen och bara tar det lugnt. Ikväll ska jag följa med grann-Anna på middag med henne och hennes två barn och vi ska åka till ett typiskt amerikanskt barbeque-ställe i Stillwater. Det blir som en hejdå-middag, vilket känns lite tråkigt, men ändå sånt som måste göras.

Imorgon ska jag åka till aupair-Anna över dagen för att umgås med henne och hennes värdbarn Kelsey. Vi ska förhoppningsvis åka till Minnesota zoo och det skulle vara riktigt kul för mig att åka dit för jag har aldrig varit där. Sen blir det att säga hejdå även till dem.


Anna och jag på MoA för några veckor sen


Jag och Annas värdbarn Kelsey

2 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0